Bezorg- en ophaalopties
Kan ik voor de bezorging van mijn product een tijdvak kiezen?
Ja, voor grote producten die CoolblueBezorgt levert, kies je tegen betaling een tijdvak van 4 uur. Afhankelijk van de gekozen dag en het tijdvak betaal je extra kosten tussen € 9,- en € 39,-. Je kiest het tijdvak tijdens het plaatsen van je bestelling. Na het inplannen van de bezorging kun je het tijdvak niet meer wijzigen. Je hebt de volgende opties:
- Ochtend: bezorging tussen 07.30 uur en 12.00 uur (tussen 09.00 en 13.00 uur op zondag)
- Middag: bezorging tussen 12.00 uur en 17.00 uur (tussen 13.00 en 18.00 uur op zondag)
- Avond: bezorging tussen 17.00 uur en 22.00 uur (deze optie is er niet op zondag)
Voor alle producten die PostNL bezorgt, kies je voor standaard bezorging tussen 08.00 en 22.00 uur (tussen 10.00 en 20.00 uur op zondag) of avondbezorging tussen 17.30 en 22.00 uur.
Hoe werkt gratis bezorging?
Als je vandaag vóór 23.59 uur bestelt, wordt je pakketje morgen gratis thuisbezorgd. Zelfs op zondag. Ook als je voor een andere dag kiest is bezorging gratis.
Is het nog steeds: 'vandaag besteld, morgen in huis'?
We doen alles om 'vandaag besteld, morgen in huis' waar te maken. Je ontvangt een Track & Trace zodra we je pakketje verstuurd hebben. Daarin vind je de actuele status en bezorgtijd.
Onze bezorgbusjes voor grote producten zitten door de drukte snel vol. Zodra je je bestelling plaatst, zie je de beschikbare bezorgmomenten. Kies daar het moment dat jou het beste uitkomt.
Bezorgen jullie nog bestellingen aan huis?
Ja. Als je kiest voor thuislevering, krijg je jouw pakketje gewoon bij je thuis bezorgd.
Kan ik mijn pakketje ook ophalen bij een PostNL-punt?
Ja. Geef tijdens je bestelling aan dat je je pakketje wilt ophalen bij een PostNL-punt. Kies vervolgens het PostNL-punt bij jou in de buurt. Nadat je je bestelling hebt afgerekend, kan je het de eerstvolgende werkdag vanaf 15.00 uur ophalen. Je bestelling ligt voor je klaar tot 7 dagen na de aangegeven ophaaldatum.
Pre-orders kan je helaas niet ophalen bij PostNL. Dit geldt ook voor grote producten zoals witgoed en de grootste televisies. Natuurlijk geven we dit in je winkelmandje altijd aan.
Hoe recycle ik mijn oude apparaat?
Dat kan op verschillende manieren. Of je nu iets bij ons gekocht hebt of niet.
Heb je een nieuw apparaat bij ons besteld?
Dan kun je je oude apparaat bij bezorging vaak direct meegeven om het milieuvriendelijk te laten verwerken. Belangrijk is dat je oude apparaat niet groter is dan je nieuwe apparaat en dat je hem alvast voor de bezorger hebt klaargezet.
Wordt je apparaat niet door ons, maar door PostNL bezorgd? Geef dan je oude product af bij een PostNL-afhaalpunt of geef hem direct mee met de bezorger. Als je hem aan de bezorger meegeeft, moet je er wel even een verzendlabel van PostNL op plakken.
Heb je géén nieuw apparaat bij ons besteld?
Dan kun je je oude apparaat op de volgende manieren recyclen:
- Kom langs in één van onze winkels.
- Woon je niet in de buurt van een winkel? Dan kun je je oude apparaat naar de milieustraat bij jou in de buurt brengen.
- Woon je in de buurt van een PostNL-afhaalpunt? Stuur kleine apparaten dan naar het volgende adres:
Coolblue Recycling
Antwoordnummer 60350
5000 VB Tilburg
Ik heb mijn pakketje écht op tijd nodig, wat kan ik doen?
Als je product op voorraad is in de winkel, is dit de snelste manier om ‘m in huis te hebben. Je haalt 'm dan vandaag nog op. Op de productpagina vind je in welke winkels een product op voorraad is. Klik op de knop "Ophalen in de winkel".
Kan ik mijn bestelling vandaag ontvangen?
Als een product op voorraad is in de winkel, haal je 'm vandaag nog op. Op de productpagina vind je in welke winkels een product op voorraad is. Klik op de knop "Ophalen in de winkel".
Hoe werkt doordeweekse avondlevering?
Bij avondbezorging bezorgt PostNL je pakketje de volgende werkdag tussen 17.30 en 22.00 uur.
Avondbezorging kost € 0,99 en kies je bij het plaatsen van je bestelling. Zie je het niet staan? Dan bieden we het helaas niet aan voor jouw producten.
De grotere producten, zoals een wasmachine, bezorgen we met CoolblueBezorgt. Dit doen we ook 's avonds, maar niet op zondag. Kies tijdens het bestellen voor het betaalde avond-tijdvak op de dag die jou het beste uitkomt.
Kan ik mijn bestelling ophalen in de winkel?
Ja, je kunt een product online reserveren door tijdens het bestellen te kiezen voor ophalen in de winkel.
- Is het product op voorraad in jouw dichtstbijzijnde winkel? Dan kan je het vandaag nog komen ophalen.
- Is het product nog niet op voorraad in de winkel? Dan kan je het reserveren om de volgende dag op te halen.
- Je betaalt je bestelling vooraf of bij het ophalen in de winkel.
Hoe werkt bezorging op de Waddeneilanden?
We kunnen niet zelf bezorgen op de Waddeneilanden, dus we werken samen met eilandvervoerders. Bezorging gaat daarom net anders dan wat standaard op onze website staat.
Bezorgdag kiezen
Tijdens het plaatsen van je bestelling kies je een bezorgdag. Dit is de dag waarop we je bestelling overdragen aan de eilandvervoerder. Die vervoerder neemt vervolgens binnen 2 werkdagen contact met je op om een bezorgafspraak te maken.
Installatieservices
Eilandvervoerders bieden geen installatieservice aan. Daarom is het niet mogelijk om onze installatieservices te ontvangen als je op een Waddeneiland woont. Had je al een service besteld en betaald? Neem contact op met onze klantenservice, dan zorgen wij dat je je geld terugkrijgt.
Oud product meegeven
Het meegeven van je oude product - bijvoorbeeld je oude wasmachine - om deze te recyclen kan niet bij de eilandvervoerders.
Extra zware producten
Op de Waddeneilanden bezorgen we geen producten die zwaarder zijn dan 90kg. Denk bijvoorbeeld aan Amerikaanse koelkasten.